mos2 copy مسابقه اپلیکیشن های برتر حوزه سلامت :

کلیه شرکتها، استارتاپ ها، موسسات درمانی و افراد حقیقی و حقوقی و .... که اقدام به طراحی اپلیکیشن در حوزه سلامت نموده اند می توانند در این مسابقه شرکت نمایند. موضوعات این اپلیکیشنها می بایست با موضوع بهداشت، درمان و سلامت ارتباط داشته باشد و می تواند شامل موضوعاتی مانند آموزش، بازی، سبک زندگی سالم، تغذیه سالم، ورزش، خدمات بهداشتی و درمانی و ... باشد. تشخیص این موضوع با کمیته محترم داوران می باشد.

635613344774518334 شرایط شرکت در بخش مسابقه :


- هر شرکت کننده می تواند حداکثر 3 اثر را در مسابقه ثبت نماید. به این شرط که از نظر موضوع، ساختار و محتوی متفاوت باشد.
- مستندات ارسالی می بایست در هنگام آپلود شامل کلیه پیوستهای احتمالی و راهنمای سامانه باشد.
- اثر ارائه شده در بخش مسابقه می بایست تابع قوانین و مقررات جاری و بر اساس فرهنگ و ارزش‌های ملّی و دینی  جمهوری اسلامی ‌ایران باشد.
- اثر كامل باشد و قابل اجرا در سامانه‌های متعارف تلفن همراه و رسانه های برخط باشد.
- حقوق مادی و معنوی پدید آورندگان سایر آثار فرهنگی و هنری و بسته‌های نرم‌افزاری به کار رفته در پدید‌ آوردن اثر طبق قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران رعایت شده باشد.
- فقط صاحب حقوق اثر اجازه ثبت نام در جشنواره را دارد.
- هر تیم یک نفر را به‌ عنوان نماینده تام‌الاختیار معرفی می‌نماید و هر تیم می تواند نام مشخصی داشته باشد.
- در زبان برنامه نویسی و تکنولوژی های استفاده شده محدودیتی وجود ندارد، اما خروجی می بایست حداقل بر روی یکی از پلتفرم های اندروید یا IOS قابل اجرا باشد. محصولاتی که بصورت تحت وب و یا ویندوز و .... طراحی شوند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد مگر آنکه نسخه موبایل آنها ارزش افزوده خاصی ایجاد نماید.
- در صورتیکه راهنما، فیلم و یا اسلاید و ... در مورد محصول خود دارید آنرا ارسال فرمایید. این موارد باعث میشود تا داوران درک بهتری ار محصول شما داشته باشند.
- ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت Mhealth2019.sums.ac.ir انجام خواهد پذیرفت.

mosabeghe معیارهای داوری :


 نوآورانه و خلاقانه بودن ایده؛ اینکه یک ایده تا چه حد ناب و خلاقانه است، اینکه تا چه حد به دنبال پوشش نیازهای مشتریان خود است و اینکه تا چه حد می خواهد ایجاد نوآوری کند، از مهمترین مسائلی است که نظر داوران را به خود جلب می کند. در نظر داشته باشید که خلاقیت و نوآوری به معنی تولید یک محصول که قبلا وجود نداشته باشد نیست، گاه ایجاد محصولی که مشابه آن وجود دارد اما روشهای خلاقانه ای در آن درنظر گرفته شده نیز نوآوری است، به عنوان مثال ایجاد روش درآمدی جدید و خلاقانه برای یک محصول که مشابه آن وجود دارد نیز نوآوری است.


 مدل کسب و کار و مدلهای درآمدی؛ بدون شک مدل کسب و کار و اهدافی که کسب و کار مورد نظر دنبال می کند از مسائل مهم داوری است. مدل کسب و کار دارای اجزای مختلفی است و هر یک از آنها از اهمیت بالایی برخوردارند اما در رویدادهایی این چنینی قسمتهای بخش های مشتریان، ارزش پیشنهادی، جریانهای درآمدی، ارتباط با مشتری و کانال از اهمیت بالاتری برخوردار هستند.


 کیفیت رابط کاربری و مناسب بودن تجربه کاربری؛ در دنیای فعلی یک اپ یا وب سایت هر چقدر نیز نیاز مشتریان را پوشش دهد اما رابط کاربری مناسبی نداشته باشد و تجربه کاربری رضایت بخشی را برای بخشهای مشتری مورد هدف خود به ارمغان نیاورد پذیرفتنی نیست. پس در نظر داشتن ارائه یک رابط کاربری شیک و بی نقص و ایجاد یک تجربه کاربری مورد قبول از مهمترین حوزه های داوری است.


 میزان تحقق ایده و رسیدن به MVP از منظر اجرایی و پیاده سازی؛ اینکه چند درصد از کار در زمان رویداد پیاده سازی شده و تا چه حد MVP مدنظر تیم محقق شده از دیگر ملاکهای داوری است. یکی از مسائلی که در این حوزه مهم می باشد این است که MVP مدنظر تیم دقیقا یک MVP می باشد یا خیر. پس انتخاب درست کمینه محصول پذیرفتنی خوب می تواند در انتخاب داوران دارای امتیاز باشد.


 کار تیمی و روحیه، اشتیاق و انگیزه؛ یک ایده به صورت تیمی تولید و اجرا می شود احتمال موفقیت بالاتری دارد تا زمانی که به صورت فردی انجام می شود. پس کار تیمی و میزان روحیه، اشتیاق و انگیزه تیمی و همچنین در نظر گیری مسائلی همچون تقسیم کار و هماهنگی تیمی نیز اهمیت دارد.


 تیم بنیان‌ گذار: مهم‌ ترین معیار تجربه و دانش و انگیزه تیم بنیان‌ گذار است. معیارهای دیگر مانند بازار هدف، کالا و طرح تجاری ممکن است که بعدها تغییر کنند (چرخش)، ولی تیم بنیان‌ گذار اگر انگیزه کافی نداشته باشد، یا از هم جدا شود، احتمال موفقیت آن استارتاپ نزدیک به صفر خواهد بود.

 سرعت رشد: هدف همه استارتاپ‌ها این است که سرعت رشد بالایی داشته باشند. (معیار رشد برای هر کسب‌وکار می‌تواند متفاوت باشد. استارتاپی می‌تواند روی رشد درآمد تمرکز کند، یا تعداد یوزر، یا تعداد یا حجم کالاهای فروخته شده.) طبیعتاً استارتاپهای با رشد بالا به مراتب برای سرمایه‌ گذاران جذاب‌ تر خواهد بود.

 حداکثر بازار: اینکه یک محصول چه بخشی از بازار را می تواند در دست گیرد می تواند یکی از معیارهای ارزیابی داوران باشد.

 نظرات مخاطبان : بخشی از امتیازات از طریق رای گیری از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در کنگره بدست می آید.

 

<

جهت ثبت نام در بخش مسابقه اینجا کلیک نمایید